viernes, 30 de marzo de 2012

DORRE HANDIENA

Kondairak dio antzinako gizakiek dorre bat egin nahi zutela zerura igotzeko.Jainkoa, hori ikustean, haserre egin zen eta pertsona bakoitzari hizkuntza bat eman zion elkarri ez ulertzeko.Hala dio kondairak, bai, baina ez da aspaldi-aspaldian hainbeste hizkuntza izateko
mundu honetan.
Etxera joan ziren denak eta gurasoekin ari ziren itzegiten.Aloaaa bluffff zer da hori.Aloaaa bluffffff eta ez zuten ezer ulertzen.Beranduago joan nintzen eta buru txiki bat ikusi nuen eta
paretari pegatu joan nintzen igotzen.Azkeneko pisuan nengoela, burua ondo ikusi nuen eta jainkoa zen. Nire aurrean harri asko zeuden. Bat bota nuen eta beste aloera begiratu eta nik igo nintzen.Laño bat ondo ondoan zegoen.Euri pila bat asi zen eta dorrea erori zen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario